Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 6. marraskuuta 2012

Lopputulos

Tälläinen siitä sitten tuli. Sutasin tuon kansilevyn valkosella maalilla kerran, muuten en tehnyt mitään. Tuollainen reppanahan se on, ovet ei tahdo pysyä kiinni, ja läikkää ja kolhua löytyy, mutta jostain syystä se miellyttää mua just tuollaisena :)

Huomenna on mulla vapaapäivä, jes! Vähän shoppailua ystävän kanssa, ja siinä sivussa sitten parannetaan maailmaan. Viikonloppuna juhlitaan esikoista, joka täytti tänään 7v. Meidän Pätkis :) Samalla juhlitaan myös meidän talon isäntää, joka täyttää pyöreitä.

Ai niin. Pakko jakaa tämä teidän kanssa. Meidän iskä oli tänään tosi reipas ja pisti pihan talvikuntoon. Samalla niitti mun rakkaudella vartioimat pionit. Voi jumankauta... Itkeäkö vai nauraa? :)

-S-

3 kommenttia:

  1. Siitähän tuli tosi hieno!!! Ja pitääkin olla vähän omanlaisensa rampa. Rakastan nuita rampoja kaappeja!!!

    Voi isääsi.. voi voi voi. Taas nähdään, miehet.. ;)

    VastaaPoista
  2. Se oli mun mies... Pahempi :D

    VastaaPoista
  3. Hahahha.. mä olisin antanut selkään ;).

    Mutta tässäpä tämä ohje. Mä en ole ihan varma oliko se tämä, mutta musta tälläkin ohjeella tulee hyviä keksejä. Eli n. 30 kpl ohje:


    n. 30 kpl ohje:

    100g voita
    3/4 dl sokeria
    1 muna
    3/4 dl fariinisokeria
    1 tl vanilijasokeria
    2-3dl vehnäjauhoja
    1tl leivinjauhetta
    1-1,5dl rouhittua suklaata (Sinistä)

    Kippoon siis muut paitsi muna ja voi. Ja muistaakseni mulla oli suklaata sen verran vähän, niin korvasin osan suklaasta suklaajauheella ja se olikin kiva lisä kippoon. Ohjeisiin vaan, että lisää tuon voin ja munan ja sekoittelee reilusti. Paistaa 175 asteessa noin 10 minsaa.

    Meillä yksi kummeista soitteli joskus perään ja kertoi, että ihan sikahyviä keksejä tuli.

    Netissä pyörii myös ohjeet m&m keksiohjeisiin. Ne on kanssa tosi kivannäköiset purkissa.

    VastaaPoista

Olisin kovin onnellinen, jos jätät pienen viestin käynnistäsi :)