Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 24. marraskuuta 2012

Mun eka tunnustus, wuhuu :)

Mä sain mun ekan tunnustuksen, jes! Ihana Jenna Pieni Onnenpesä -blogista pisti seuraavanlaisen haasteen tänne Mymmelin maailmaan.


Lempi numero
Voi mä en ole niinkään numeroihmisiä, eli lempinumeroa mulla ei ole. Mutta joku 
kumma pakkomielle on, että kaikkea pitää aina olla parillinen määrä, 
jos se vaan on mahdollista.
Facebook vai Twitter
Facebook, ehdottomasti. Mä en ole yhtään tutustunut tuohon twitteriin.

Lempieläin
Pakko tähän on sanoa että koira, vaikka lähestulkoon kaikkien eläinten 
pennut ja poikaset on syötävän suloisia!
 
  Intohimo
Sisustaminen, ei siitä mihinkään pääse. Ja irtokarkit, eikä tunnu pääsevän siitäkään...
 
Suosikkiviikonpäivä
Perjantai ja lauantai. Perjantaissa on aina se oma fiiliksensä, näin kotiäidilläkin. Lauantai on ihana, kun saa "nukkua pitkään" (ainakin haaveissa...) ja koko päivä menee enemmän tai vähemmän ilman sen suurempaa rytmiä.

Suosikkikukka
Neilikka, ehdottomasti. Pari vuotta sitten menimme naimisiin, ja neilikoita oli meillä hääkukkina, ihanan hempeän vaaleanpunaisia. Ihan huippukukka, voi kestää parikin viikkoa, ja väreissä löytyy. Toiset kestosuosikit on hyasintti ja syreeni, niiden tuoksut on ehkä maailman parhaat.
Alkoholiton suosikkijuoma
Kylmä maito. Meidän viishenkinen perhe juo sitä niin paljon, että taitaa olla lehmän osto edessä.
 
 Lempiväri 
Valkoinen, ainakin sisustuksessa. Ja vuodesta toiseen mua viehättää vaaleanpunainen.
 
Olipas kiva, kiitos vielä Jenna :)
 
Pistetääs eteenpäin
 

Pistetääs tähän loppuun vielä kuva tuunatusta hyllystä. Hylly on mulle kovin tärkeä, koska se on muisto mun mummulasta, joka myytiin muutama vuosi sitten. Sanotaanko näin, että minä ideoin ja mies toteutti, heh :)


Viettäkäähän kiva, marraskuun viimeinen viikonloppu :)

-S-


2 kommenttia:

  1. Hihihi... meillekin kelpaisi oma lehmä. Uskomatonta, miten paljon maitoa voikaan kulua! Aivan ihana tuo hylly. Hieno tuunaus :)

    VastaaPoista
  2. Haha! Repesin tuolle lehmäjutulle! :D Ihana oli lukea näitä! Ja tuo hyllykin on todella kaunis!
    Mukavaa viikkoa! <3

    VastaaPoista

Olisin kovin onnellinen, jos jätät pienen viestin käynnistäsi :)