Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 10. tammikuuta 2013

Tahtoo...

Mä kuulun siihen ryhmään ihmisiä, jotka tykkää pistää joulua kotiin pitkään ennen joulua, pikkuhiljaa. Mutta heti tapanin jälkeen saa tontut sun muut kyytiä, ja kuusikin yleensä lähtee silloin. Mun joulu loppuu siihe, ja alkaa kevään odotus. Ja niin kävi tänäkin vuonna. Tosin meidän kodin "kevätlook" ei nyt juurikaan eroa muista vuodenajoista, sillä matot ja verhot on samat lähestulkoon läpi vuoden, heh :) 

Terrasta hain kimpun ihanan hempeän liloja krysanteemeja. Kimppu on niin valtava, että siitä sai jaettua moneen pieneen maljakkoon.

Ja aina vuoden alusta iskee tuo "tahtoo"-tila. Myönnän, että olen ehkä maailman kärsimättömin ihminen. Yleensä siitä kärsii eniten mies ;) Olen just sitä "kaikkitännehetimullenyt"-tyyppiä. Tällä hetkellä mun on siis aivan ehdottoman pakko saada vanha liinavaatekaappi (tuunauskuntoinen käy, sille olis jo huutava paikka valmiina), 120cm runkopatjasänky (esikoisen sänky menee kuopukselle, ja esikoiselle tarvitaan tuo sänky. Ja kyllä, sen pitää olla noin leveä sen takia, että mulla on siihen pääty valmiina, heh!) ja se vanha vaaka, jota olen metsästänyt jo toista vuotta. Siis oikeesti, toista vuotta eikä vieläkään?! Iida Emilialla Pieni Pilvenhattara- blogissa on sellainen ihanuus jonka tahdon. Ja siis tietty tarvin ;) Tosin tuossa kodissa on paljon muutakin mitä tarvitsen, se on yksi kauneimmista kodeista mitä tiedän! Koko koti on niin yhtenäinen ja täydellinen, ah! Että tällänen lista. Jos joku täällä poikkeavista osaa vinkata jostain näistä, niin hihkaisethan! Ja ai niin, tarvitsen myös sen paneloinnin kuistille, jotta siitä tulee vihdoinkin nätti. Nih.



Ei kai auta kuin alkaa raivaamaan kotia, pitää käyttää kuopuksen päikkäriaika hyväksi. On sitten kaverilla taas hyvä pohjustus pistää paikat mullin mallin. Nuo 1,5-vuotiaan on melkoisia sisustushaasteita ;) Mutta niin ihania, kaikkine omine tahtoineen.

Kivaa pakkaspäivää kaikille!

-S-



2 kommenttia:

  1. Voi kyllä..tiedän nuo haasteet niin hyvin :) Meillä neiti 1v3kk vetää kaikki ja kaikki on vinksin vonksin ;) Kauniilta näyttää!

    VastaaPoista
  2. Kyllä, maailman pisimmät kädet ja ehtiiväisimmät jalat ;) Kiva kun poikkesit ja jätit vielä viestinkin :)

    VastaaPoista

Olisin kovin onnellinen, jos jätät pienen viestin käynnistäsi :)